Thursday, July 12, 2007

Sekolah KAFA Bukit Jelutong




("Click" pada gambar di atas untuk melihat dengan lebih jelas)

Sekolah KAFA Bukit Jelutong mula beroperasi pada tanggal 18 Jun, 2007 (Isnin).
Perpindahan dari rumah kediaman ke bangunan sekolah yang lebih kondusif.

4 comments:

Anonymous said...

Yuran buat sementara hingga sesi tahun baru telah dikaji semula dan diturunkan daripada RM70.00 sebulan ke RM50.00 sebulan. Ini adalah antara langkah awal yang dibuat oleh mesyuarat pertama Lembaga Pengelola yang baru.

Cherry said...

usaha yang baik ! tahniah dan semoga maju jaya.

-kubah u8/58

Anonymous said...

majlis dialog ibubapa telah berlangsung dan rumusan akan di buat melalui surat pekeliling kepada ibubapa dalam masa terdekat.
sementara itu untuk makluman kantin akan mula beroperasi sepenuhnya pada hari RABU dari pagi hingga petang.
Juga kami merayu ibubapa memberi pesan kepada anak-anak supaya menjaga kebersihan masjid, memastikan anak-anak yang menunggu transport tidak keluar kawasan pagar dan mengingatkan transport untuk tidak mengambil dan menurun anak dijalan besar dibawah masjid demi keselamatan. Pihak masjid dan KAFA tidak bertanggungjawab sekiranya perkara tidak baik berlaku atas kecuaian ini. Kami sedang mengusahakan yang terbaik untuk anak-anak anda dan kami memerlukan kerjasama semua.

Anonymous said...

bile agaknye smue palajar akan dipindahkan ke sekolah baru ?lama pelajar2 tunggu untuk berpindah..apa masalahnye??kesian pelajar thun 6 2010..kempunan nak masuk sekolah baru..tolong segerakan permindahan